Kép

Kép

Kategóriák

2013. április 21., vasárnap

RÁNTOTT-TÖLTÖTT GOMBAFEJEK




Annyira csodálatos idő van odakint, hogy vétek a konyhában tölteni! Ezért aztán egy gyorsan elkészíthető ételt hoztam, amit nagyon szeretünk mindenféle formában. Ma rántva, és töltve is készült.....

Hozzávalók 2 személyre:
  • 10 tölteni való gomba
  • a gomba szárai
  • 1 szelet füstölt szalonna
  • kisebb fej vöröshagyma
  • 1 csokor petrezselyem
  • 2 ek. reszelt sajt
  • 1 tojás + 2 tojás a panírozáshoz
  • 1 szelet kenyér
  • 1 szelet pritaminpaprika
  • só, bors vagy borsikafű
  • liszt
  • zsemlemorzsa
A gombafejeken, tojáson és a kenyéren kívül, minden hozzávalót apró kockára vágtam. A szalonnát egy serpenyőben megpirítottam, hozzáadtam a vöröshagymát és pár perc párolás után a gombák szárait. Zsírjára sütöttem, majd belekevertem a petrezselyemzöldet, a vízből kinyomott kenyeret,a reszelt sajtot, a tojást, a pritaminpaprikát, sóztam, borsoztam és jó alaposan összekevertem. A besózott gombafejeket megtöltöttem a töltelékkel, úgy, hogy kerek gombócokat kapjak. Negyed órára hűtőbe tettem, ezalatt jó masszívvá vált és könnyen panírozható lett.
Lisztbe, tojásba és zsemlemorzsába forgattam, majd bő olajban pirosra sütöttem.
Párolt rizs és tartármártás illik hozzá.







Jó étvágyat!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése