Kép

Kép

Kategóriák

2013. augusztus 30., péntek

ALMÁS ZELLERKRÉMLEVES


Ismét a fedélzeten!  Nagyon kellemes és boldog napokat töltöttünk együtt a családommal Angliában, ám hazaérve felhalmozódott a munka. Még csak most kezdek magamhoz térni, de már olyan messzinek tűnnek a pihenőnapok! Biztos Ti is észrevettétek már, hogyha igazán stresszmentesen és aktívan pihenünk, akkor a napok csak úgy szaladnak! Ennek ellenére úgy érzem, feltöltődtem az év hátralévő hónapjaira.....
Egy finom levest hoztam ma Hankkától, aki szereti a zellert biztos nem fog benne csalódni!

Hozzávalók:
  • 400 gramm felkockázott zeller
  • 200 gramm felkockázott alma
  • 200 gramm felkockázott burgonya
  • 1 közepes fej vöröshagyma
  • 3 ek olaj
  • húsleves
  • őrölt bors
  • 1 dl tejszín
  • pirított mandulaszeletek
  • levesgyöngy
Az apróra vágott vöröshagymát az olajon megdinszteltem, majd hozzáadtam a zellert és pár percig együtt pároltam. Ezután beletettem a krumplit és az almát, sóztam, borsoztam, majd felöntöttem annyi húslevessel, amennyi ellepte. Amikor minden puhára főtt összeturmixoltam, belekevertem 1 dl tejszínt, majd kellő sűrűségűre hígítottam húslevessel. Egyet rottyantottam rajta és kész is volt. Pirított mandulaszeletekkel vagy levesgyöngyel tálaljuk. 


Jó étvágyat! 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése